Olkan Soycan Willy Wonka Dinle, Willy Wonka Şarkı Sözleri

5 Nisan 2020 Pazar



instagram fenomenlerininde klibinde oynadığı willy wonka şarkısı sözleri aşağıda ;

Şarkı Sözleri Yüksek Kafa Mançizlerim Tıpkı Willy Wonka Bi Elim Marlboro Tutar Digga Biri Vodka Basıp Gaza Lastikleri Çürüt YENİ YOLDA Zafer Turu Atıyorum Don Perinyonla Bi Rock-Star Gibi Yapılıyo Parodim Bi Trep House Gibi Komidinde Money Weed Garajlar Dolu Simsiyah Ve Paso Jip Kırılır Camlar Bi Gün Polislere Alo Diyip Altımda Sürtükler Kontrol Menşeii Rus Çerkes Ukrayna Arabistan Gibi Bol Petrol Snap Çek Dur Cool Lime La İsterim Hep Hep Daha Da Lamborgini Plaza Fendi Loui Prada Smokin Havana İsterim Daha Da Dolce Gabbana Hep Formula 1 Gibi Bi Durak Yok Keyfim Havana Ekip Arkamda Satırları Çiziyorum Tıpkı Van Gogh Yüksek Kafa Mançizlerim Tıpkı Willy Wonka Bi Elim Marlboro Tutar Digga Biri Vodka Basıp Gaza Lastikleri Çürüt YENİ YOLDA Zafer Turu Atıyorum Don Perinyonla - Jerry Key - | Kaçarı Yok Müzik Çınlar Kulağıma Kıskanan Herkes Gülüyo Suratıma Bu Sonum Olabilir Evet Öyle Derim Kapına Geldim Ve Sana Söz Veririm Sokakta Keş Çok Sigara Tek Yok Bi Gece Tekno Bu Kafama Hiç Denk Yok Sahnede Yer Sil Eline Bi Bez Bul Burası Zirve Ve Burda Size Deenk Yok | Gözlerim Yerde Beynim Seferde Halis İçindeyim Bi Rüyada Şarkım Dillerde İsmim Her Yerde 55 Plakadan Tüm Dünyaya Yüksek Kafa Mançizlerim Tıpkı Willy Wonka Bi Elim Marlboro Tutar Digga Biri Vodka Basıp Gaza Lastikleri Çürüt YENİ YOLDA Zafer Turu Atıyorum Don Perinyonla


0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler

 
 
 

İzleyiciler