Fery Veni Vidi Vici Dinle , Fery Veni Vidi Vici Şarkı Sözleri

5 Nisan 2020 Pazar

Yeni akımlar büyük beğeni almaya başladı ve o kıvamda yeni bir klip Fery'den veni vidi vici ;

Şarkının Sözleri ; 

Yorgunum Kendim gibi sandım hepsini Kızgınım Karşıma aldım şimdi herkesi Ya herro ya merro Veni Vidi Vici Fery Boi Ya batar ya çıkar Tarih hep hırsızları yazar Hepsi size yalan söyleyecek Ama Esenler çocukları gerçeklerden bahsedecek Sert çocuk taklidi yapan kolej mezunu rapçiler gelecek Benim parama çökecek okey Tüm kızlar sizi görünce ıslak, okey Para sizde ammo topunuz banker, danke Hepinizde otomatik silahlar var Ama mermileri gören hiç yok, yalanlar Eskişehir'de bi biş var Ölenin arkasından konuşup hiç bi şey olmamış gibi yaşar Kafamı yapmak için ben hiç para harcamam Magazin için deli taklidi yapmam Yüzde ellinin hırsız sevmesi normal Mekanın sahibi herkes zaten kanka Bi snickers ye rahatla Veni vidi vici Fery boi Kum fırtınası gibi esiyo Kusuyom yine ne oluyo Okuttum bro Yorgunum Kendim gibi sandım hepsini Kızgınım Karşıma aldım şimdi herkesi Ya herro ya merro Veni Vidi Vici, Fery Boi Ya batar ya çıkar Tarih hep hırsızları yazar Beni de polis aldı ammo, bi şarkıdan Konuşmam, hatayı yaptım baştan Gittim avukata, bana dedi hacı sende takipçi yok Yargı adamı bile, şovunun peşinde para mara yine yok Kiralık Gucciler, üstümde durmaz ama tükenmez ki çareler Çalıntı giysiler, hustle baba Çünkü şeytan marka giyer Fazlasıyla kafamız karışık Konuşulmak için bütün pis işleri deniyo en kralı İçtiklerim kime ne beynimde karışır Bir hafta konuştu ülke Kerimcan'ın malafatını Bu işi parası çok iyi diye deniyorum İçeri girmenin ihtimali yok Belki manitama kürk, Fendi, Dolce Gabbana, Dior Seçeneğim bol, ateşim kor, kurşunum çok Uyurken bile çoğundan iyiyim Yapıyom bu işi hepsine yol

0 Yorum:

Yorum Gönder

Yorumlarda Küfürlere ve Argoya Yer Vermeyiniz


Yorumunuzu Yazdıktan sonra
"Yorumlama biçimi" Yazan yerden Bir profil seçiniz...İsminizle Yorum yapmak İçin ADI/URL'yi seçebilirsiniz...Adınızı Yazıp Url Kısmını boş bırakabilirsiniz...
Şimdiden Teşekürler

 
 
 

İzleyiciler